1. Kategorizálás

Kategória: Reklám
Alkategória: Hamis
Stílus: Álnok
Célcsoport: Konkurenciád ügyfelei
2. Felhasználási javaslat
Az alaphelyzet: van pár ellenfeled a piacon, de a legjobban ez a nagyképű percember zavar, aki azt hiszi, hogy mindenből pénzt tud csinálni. Nos, te meg minden sikeres vállalkozást tönkre tudsz tenni, ez se egy haszontalan képesség.
Megcélzod az ügyfeleit egy gerillamarketing kampánnyal, ami rosszindulatú, hazug és névtelen, tehát minden adott a sikerhez. Csak dőlj hátra és nézd a rombolást, itt a bulldózer-leveled.
3. A levél
Tisztelt Hölgyem/Uram!
 
Tudta Ön, hogy az ún. nigériai csalások legtöbb elkövetője magyar? Hogy ma már nem egyszerűen pénzt kérnek kölcsön az áldozatoktól, hanem céges szinten követik el a csalásokat?
Az új módszer szerint vállalkozást indítanak, nem ritkán kiváló minőségű terméket hoznak létre, és amint Ön vevő lesz, egy váratlan bűnözői mesterfogással minden pénzét ellopják.
Legyen résen!
A réshez segítjük hozzá néhány alapvető információval, mert cégünk elkötelezett híve a tiszta üzleti magatartásnak, és minden gyanús vállalkozást ellenőrzünk, tesztelünk. Ha egy vállalkozásról bebizonyosodik, hogy csaló, akkor az információt széles körben terítjük.
Bizonyítékaink vannak arra, hogy a <cégnév, a konkurenciád> vállalkozás egy csalás, kizárólag azért lett létrehozva, hogy a modern nigériai csalással Öntől pénzt raboljanak. Azt is megtudtuk, hogy az akcióra heteken belül sor kerül, ezért az Ön gyorsasága most a kritikus tényező. Szakítson meg minden kapcsolatot velük most!
Ha helyzetünket átgondolja, az is nyilvánvalóvá válik, hogy létkérdés a névtelenségünk, az informálást ezért cégünk nevének elhallgatásával oldjuk meg, hogy esélyeinket a csalók felderítésére ne rontsuk. De megbízható cég vagyunk, erős anyagi háttérrel, és a piacon található legmagasabb erkölcsiségű Etikai Kódexszel rendelkezünk.
 
Üdvözlettel:
                Egy jóakarója
4. A levél hatása
A duplacsavaros gerillakampányod néhány esetben célt ér, azt hiszi pár címzett, hogy a konkurenciád indította saját magáról ezt az álnegatív kampányt, és ez nem mindenki tetszését nyeri el.
De van pozitív hatás is: amíg a névtelen feljelentéseidet írod, addig is figyeled a konkurenciát, és lassan, de biztosan tanulsz tőle. Az eredeti célodhoz közelítesz, egyre jobb vállalkozó leszel, és ha egyszer egy ügyfeled mutat neked egy ilyen levelet, ami rólad szól, akkor tudhatod, végre révbe értél.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr461671969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása