Szóval ha még egyszer meggyanúsítasz, hogy megcsallak, akkor ki vagy rúgva. Viccelek, drágám, nélküled én egy senki vagyok (bár van párezer olvasóm, akik szerint az isten), de kell nekem ez a szellemi szabadság, feltölt energiával.
1. Kategorizálás
Kategória: Családi
Alkategória: Magyarázat
Stílus: Őszinte
Célcsoport: Feleséged
2. Felhasználási javaslat
Sztárblogger lettél, hiszen a szokásos napi néhány olvasód helyett több ezren látogattak meg nemrég. Most nem azt kutatjuk, hogy miért nem tudtál egyet sem megtartani, és miért olvasnak ma ugyanannyian, mint a sztárságod előtt; most a megváltozott viselkedéseid következményeire koncentrálunk. Mert megváltoztál, az kétségtelen.
A szerethető, kicsit nagyképű, de önmagán nevetni tudó vicces figurából elviselhetetlen pökhendi bunkó lettél, aki a világ tetejéről tekint le mindenkire. (Most szólunk, hogy miránk nem lehet letekinteni, legfölül mi vagyunk.)
Feleséged meg van róla győződve, hogy szeretőd van, mert esténként állandóan a gép előtt üldögélsz (chatelsz nyilván a kurváddal), a ruhatáradat is elkezdted felújítani (a 10 éves horgolt nyakkendődet egy új selyemre cserélted), és mindenkit egyfolytában fikázol, amit csak akkor hagysz abba, amikor magadat dicséred. Elhidegült tőled, már a váláson gondolkodik, amit meg te nem értesz, hiszen egy ezrek által ünnepelt irodalmár (blogger) minden nő álma, istenítenie kellene téged, nem utálni. Talán be kellene végre vallanod, hogy blogolsz. Ebben segítünk, ez a levél megmagyaráz mindent. És lesz egy új olvasód is.
3. A levél
Drágám,
 
Egy vallomással tartozom neked: nincs szeretőm. Talán meglepő a hír, de hidd el, én csak a világgal csallak, nem egy nővel. Írok ugyanis, és amit írok, azt mások elolvassák. Gondolataim értékesek, stílusom szórakoztató, ami neked nem újdonság, de ezt a nagyközönség is felfedezte, mert van egy hely, ahol be tudom magamat mutatni: a <blogod> blogról van szó. Én írom egyedül, minden szellemesség, magvas gondolat a sajátom, és egyedül te tudod, hogy ki van a <nicked> név mögött. Tartsd titokban légy szíves, mert bármennyire is szeretnél velem dicsekedni, az inkognitómat nem akarom feladni.
Szóval ha még egyszer meggyanúsítasz, hogy megcsallak, akkor ki vagy rúgva. Viccelek, drágám, nélküled én egy senki vagyok (bár van párezer olvasóm, akik szerint az isten), de kell nekem ez a szellemi szabadság, feltölt energiával. Ha az utóbbi időben kicsit elviselhetetlen voltam, bocsásd meg, csak az az oka, hogy olvasottságom néha az egekbe szökkent, és mint minden sztár, én is nehezen kezelem a hirtelen ismertséget. De legalább nem kezdtem el drogozni, ennek örülünk, ugye?
Most, hogy a titkomat megosztottam veled, a véleményedre is kíváncsi vagyok, mondd el nekem őszintén, ugye jó a blogom? Ha nem jó, hazudj nyugodtan, mert mint már észrevetted, idegbeteg pökhendi bunkó lett belőlem, aki a kritikát el nem viseli. Na jó, tőled azért jöhet bármi.
 
Csók,
<Aláírás>
4. A levél hatása
A napi olvasottságodnak jót tesz ez a vallomás, hiszen feleségednek garantáltan tetszeni fog a blogod. Ha mégsem, akkor az egész házasság egy félreértés volt, és jó, hogy kiderül. A blogolásnak csak előnyei vannak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr741853642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása