Vége, ennyi, zárom pozícióimat. Azért ugrottam le a tetőről (amikor írom, még nem ugrottam, de amikor ezt olvassátok, már toccsantam), mert nem tudom elviselni a szégyent, hogy a legjobból a legrosszabb lettem.
1. Kategorizálás
Kategória: Céges
Alkategória: Gyász
Stílus: Emelkedett
Célcsoport: Kollégáid
2. Felhasználási javaslat
Bróker vagy egy kis cégnél, és sok rossz döntésed volt mostanában. Opex van, te longra mentél, el is buktad a spekulációt, már a volatilitásban sem bízhatsz. Az arany esik, de shortolni nem tudtál. Nem folytatjuk, mi is vesztettünk pár száz milliót egy diszkontált call-on, bár mi megtehetjük, portfóliónk diverzifikált.
Röviden: a cégnél mindenkinek rosszul megy mostanában, de téged kiáltott ki a főnököd bűnbaknak. Ki leszel rúgva, ezt susogja minden rezdülése a levegőnek, csak úgy árad a falakból az üzenet feléd. Előzd meg a kirúgásodat, legyél trendi, és a nagy bukáshoz méltón viselkedj, legyél öngyilkos. A céges búcsúlevelet mi adjuk, segítségével országos, vagy akár világhírre tehetsz szert 15-20 perc erejéig. Persze csak a halálod után.
3. A levél
Brókerek és Főnök!
 
Vége, ennyi, zárom pozícióimat. Azért ugrottam le a tetőről (amikor írom, még nem ugrottam, de amikor ezt olvassátok, már toccsantam), mert nem tudom elviselni a szégyent, hogy a legjobból a legrosszabb lettem. Amikor két évvel ezelőtt csatlakoztam hozzátok, hat hónapon keresztül én voltam a hónap brókere. Megvallom, megrészegített a siker, úgy gondoltam, nem tudok hibázni, a szekér örökké így fog szaladni. Hát nem ez történt, jöttek a problémák, volt néhány mellényúlásom is, millió helyett milliárd, de nem is magyarázkodom, az már a leszállóág alján volt, az alkohol meg a kokain után.
Nem untatlak benneteket a nyomorommal, a lényeg annyi, hogy családom nincs, kutyám nincs, céljaim már nincsenek, hát akkor minek éljek? Tudom, hogy a munkám is megszűnne, mert kirúgnál Főnök, akkor inkább én végzem el a piszkos munkát, ennyire lojális vagyok.
Utolsó shortolásom a zuhanásom lesz, remélem, járókelőt nem találok el, bár amilyen pechszériám volt az utóbbi időben, akár egy csoport japán befektetőre is eshetek.
Na ennyi, fúziómat megkezdem az aszfalttal, nektek pozitív hangulatot és magas indexet, pá.
 
Üdv:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Van annak hírértéke, ha valaki munkahelyi problémák miatt lesz öngyilkos, te is kapsz pár címlapot. Kollégáid sokat fognak rólad beszélni, és a halottról vagy jót, vagy semmit elv miatt népszerűséged az egekbe tör. Kár, hogy te ezt már nem tudod élvezni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr792021992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.05.28. 23:56:54

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Valójában ez csak teszt, hogy tudok-e brókerdumát használni, de nem nagyon megy. Pedig pénzügyileg fontos lenne, egy éven belül akarok a Google Adsensel keresni egy eurót, és utána azt felfuttatni egymilliárdra. Egyelőre nem sok esélyt adok neki, de még figyelem Szörcsit.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.29. 00:24:14

@Levéltáros: Az a probléma, hogy Szörcsi alapvetően jó minden dologban, ami pénzügy és a karvalyorrát látva ennek rögtön látjuk a magyarázatát. Sajnos ez így számodra kilőve. Esetleg még ha meleg vagy, a médiában lehet esélyed, de egészséges embernek tűnsz, így ez is kihúzva. Marad a kutatómunka!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.05.29. 22:35:02

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Egyelőre csak Szörcsi elmondásából derül ki, hogy ő mennyire jó. De azért figyelem. Én meg csak olyan tuti megoldást akarok itt adni mindenkinek, amitől ők is multimilliomosok lehetnek.

A nagy szívem. Mint ahogy készül egy olyan levél is, amivel kiadókhoz lehet beküldeni kezdő tehetséges írók irományait, hogy a kiadó garantáltan kiadja azokat. Majd egyszer azt is elárulom, ki ihletett meg :)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.05.31. 20:59:51

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Pénteken végre kezedbe kapod a kulcsot, amivel kinyílik előtted minden ajtó! Megérdemled, na.
süti beállítások módosítása