Válság ide vagy oda, az autókat értékesíteni kell, ehhez pedig szívhez szóló, őszinte és hiteles reklámokra van szükség. Én ezt a hiteles reklámozási technikát kitaláltam, és most bemutatom Önnek.
1. Kategorizálás
Kategória: Üzleti
Alkategória: Akció
Stílus: Ügyeskedő
Célcsoport: Opel Magyarország
2. Felhasználási javaslat
Pénzkeresés blogolással. Egy régi ötletünket melegítjük most fel, hogyan lehet autókat reklámozni a bloggerek íróenergiáját kihasználva. Egyébként a poszt már fél éve készen van, de nem publikáltuk itt a Levéltáron, csak vázlatként tettük fel, de most itt a nyár, ideje közzétennünk, mert a végén még valaki lenyúlja az ideát.
3. A levél
Tisztelt Vezérigazgató Úr!
 
Válság ide vagy oda, az autókat értékesíteni kell, ehhez pedig szívhez szóló, őszinte és hiteles reklámokra van szükség. Én ezt a hiteles reklámozási technikát kitaláltam, és most bemutatom Önnek.
Az autóipar és az internet lényege ugyanaz: innováció, sebesség és pénzkeresés. Miért nem kapcsoljuk össze a két iparágat, és a közösségépítés meg a webkettes marketing erejét felhasználva a potenciális vásárlókkal reklámoztatva az autót, szinte ingyen!
Ötletem szerint indítanék a blog.hu oldalon (Magyarország vezető szolgáltatója) egy blogot, és meghirdetnék egy nyereményjátékot a bloggerek között, egy adott téma köré szervezve. Ez a téma lehetne a nyaralás, hiszen a nyár kellős közepén vagyunk. Posztokkal lehetne pályázni a témában, és minden posztot kiraknék erre az általam indított blogra. Egy zsűri (Ön és és) pedig eldöntené, hogy melyik a legjobb írás, és a nyertesnek adnánk valami kis ajándékot, például egy hétvégére egy Opelt, feltankolva. Nem kerül sokba, de ezeknek a bloggereknek nem is kell komoly díj, írnak ezek ingyen is.
Van is egy minőségi posztom a díjra, konspirációs okokból egy másik márkát használtam a posztban, de bármikor ki tudnám cserélni Opelre. Na most így még az autóhasználatot is megspórolhatjuk, mert ha én nyerek (álnéven természetesen), akkor nekem nem kell egy kölcsönautó, annak semmi értelme, inkább adjanak egy tank benzinnyi pénz és mindenki jól jár.
Ezt az egész kampányt afféle Tarantinós technikával dolgoztam ki, senki nem tudja, hogy ki kit ver át, de hírverés van körülötte és nem kerül semmibe (csak nekem az a benzinpénz, ugye!).
 
Üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Ha érted a logikát, akkor minden márkát megtámadhatsz az ötlettel, az egyiknek csak megtetszik. A Fordot nem javasoljuk, ők nem szeretik a webkettőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr592156455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2010.07.19. 21:56:56

Örülök ennek a posztnak, az előzőt olvasva már majdnem azt hittem, hogy beálltál a sorba.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.07.20. 14:04:04

@entropic:

Köszi. Gondoltam hosszú a sor a Fordnál, csinálok egy újat, aminek az elején vagyok, de nem kapkodnak értem, pedig eladom a lelkemet is, ha kell. Majd esetleg írok az ördögnek is, jut eszembe.
süti beállítások módosítása