Nyilvánvaló, hogy amikor cégnevet kerestek maguknak, nem a nulláról akartak indulni, hanem egy ismert és megbízható márkanevet választottak - a monogramomat -, amivel a reklámköltségeik jelentős részét sikerült megspórolniuk.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Adásvétel
Stílus: Hajlíthatatlan
Célcsoport: Yong Nam
2. Felhasználási javaslat
Olvasók, most okulásotokra a Levéltár egyik titkos belső levelét publikálom, természetesen a Levéltáros engedélyével. A cél az, hogy i.) megakadályozzuk a szeretett vezetőnk lejáratására irányuló további aljas kampányokat, ii.) pénzt szerezzünk.
A lenti levelet én készítettem, mert i.) megvan a kellő elszántságom és keménységem szembeszállni akárkivel, ii.) kiképzésem okán van gyakorlatom a pénzek fedett átvételében, iii.) a főnök nekem adta ki a feladatot.
Ha valaki nem tudná véletlenül a Levéltáros keresztnevét, az i.) email küldésével megpróbálhatja megszerezni, ii.) elolvassa az idevágó levelet.
3. A levél
Uram!
 
Lopni bűn, és ha kiderül, fizetni kell! Önök ellopták a nevemet, visszaélnek a jó híremmel és pénzt csinálnak az ismertségemből! A hamisság mindig kiderül, az Önöké így:
Nemrég bementem egy elektronikai szaküzletbe, hogy új televíziót vásároljak magamnak, mivel a régi elromlott. Kerestem a jól ismert márkákat, Videoton, Orion, de csak új, általam nem ismert televíziókat láttam kirakva. És ekkor megpillantottam a legnagyobb és legfényesebb tévét, rajta a csillogó betűket: LG! Képzelheti, ez mennyire szíven ütött, hiszen engem Levéltáros Gedeonnak hívnak! Nevemet édesanyámtól és édesapámtól kaptam, és a mai napig kínzón ügyeltem rá, hogy semmivel be ne szennyezzem, áruba ne bocsássam és mások se éljenek vissza vele. És mégis, Önök megtették, egy kereskedelmi márkává süllyesztették le monogramomat, és világszerte árulják termékeiket.
Nyilvánvaló, hogy amikor cégnevet kerestek maguknak, nem a nulláról akartak indulni, hanem egy ismert és megbízható márkanevet választottak - a monogramomat -, amivel a reklámköltségeik jelentős részét sikerült megspórolniuk. Szépen meg is szedték magukat, utánanéztem. De most Európában vagyunk, nem Dél-Koreában, itt törvény és rend van!
Az ajánlatom a következő: mivel hírnevemet sajnos már nem tudom tisztára mosni, eladom Önöknek a monogramomat. Az 1958-as megalakulásuk óta eltelt időszakra és a jövőbeni névhasználatra (a reklámjogokat visszavonhatatlanul átadom) vonatkozóan kikalkulált egymilliárd USA dollár éppen csak a költségeimet fedezi, de nem kívánok nyerészkedni az ügyön, csak legyünk túl rajta mielőbb.
A pénz átvétele ügyében munkatársam keresni fogja Önt, de ne próbálják a hívást lenyomozni, nekünk japán elektronikai cuccaink vannak!
 
Üdvözlettel,
Levéltáros Gedeon
4. A levél hatása
Még várunk az LG válaszára. De addig sem nyugszunk, a főnök mostanában idegesen hallgatja a régi LGT lemezeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr772149913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása