„Luxusterepjárót adnak minden rokkant-kártyához!” olvastam nálatok nemrég, és felfedeztem néhány tárgyi tévedést a cikketekben. Nem idézem ezeket, mert feltételezem, hogy olvassátok is, amit írtok, és tudjátok, hogy egy profit nem tudtok megtéveszteni.
1. Kategorizálás
Kategória: Üzleti
Alkategória: Tanács
Stílus: Kollegiális
Célcsoport: Hírcsárda
2. Felhasználási javaslat
Újságíróként megjártad már az országos és a megyei lapokat, a nagyobb és kisebb hírportálokat, komoly tapasztalattal rendelkezel a hírek terén, ennek ellenére állás nélkül vagy. Most azonban egy nagyszerű lehetőségre bukkantál, felbukkant egy új hírportál, a Hírcsárda. Ne rohanj ajtóstul a házba, inkább egy profi segítségével vedd fel velük a kapcsolatot: küldd el nekik a levelünket.
3. A levél
Kedves Szerkesztők!
 
Luxusterepjárót adnak minden rokkant-kártyához!” olvastam nálatok nemrég, és felfedeztem néhány tárgyi tévedést a cikketekben. Nem idézem ezeket, mert feltételezem, hogy olvassátok is, amit írtok, és tudjátok, hogy egy profit nem tudtok megtéveszteni.
Egy kommentben rögtön korrigáltam is a cikk hibáit, és a kommentem elküldésekor ért a sokkoló felismerés:
A hozzászólásod moderálásra vár.
Egy hírportál, ami lassítja a hírfolyamatot?! Nem akarlak benneteket Észak-Koreához hasonlítani – ott nincs internet –, de a moderálás csak időveszteség, és aki időt veszít, az lemarad.
Hírportálként nem lehet más a célotok – és ez nyilvánvalóan ott lóg a szerkesztőség falán kifüggesztett küldetésetekben is –, mint elsőnek lenni a magyar hírpiacon, megelőzve az MTI-t, az [origo]-t és az Indexet.
És akkor moderáltok, ami olyan, mintha a féken állva próbálnátok autóversenyt nyerni.
Profiként (több éves hírportálos tapasztalattal a hátam mögött) felajánlom a segítségemet, hogy közösen a Hírcsárdából Magyarország vezető hírportálját faragjuk. Könnyen megy, mert a minőség már megvan, csak a technikán kell egy kicsit finomítanunk, aminek én nagy tudója vagyok.
Keressetek, megegyezünk!
 
Addig is további jó munkát, kollegiális üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Semmi. Amúgy nem lenne rossz, ha a Hírcsárda lenne a vezető hírportál, de ahhoz Mogácsnak nagyot kell nyernie a következő országgyűlési választáson.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr72361603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása