Először is fogadjátok gratulációmat, hogy ezt a tákolmányt, a blog.hu-t életben tartjátok, és biztosítjátok a folyamatos megjelenési lehetőséget az olyan nagyszerű blogok számára, mint a <blogod>. (Én vagyok a szerzője.)
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Esemény
Stílus: Pofátlan
Célcsoport: Gépház
2. Felhasználási javaslat
Blogger vagy, aki termékenysége miatt beleütközött a blog.hu egy dátumhibájába. Szerencsére még nincs késő, ha időben szólsz a Gépháznak, talán ki tudják javítani a hibát a katasztrófa előtt. De ne késlekedj, még ma küldd el ezt a levelet nekik!
3. A levél
Sziasztok Gépházlakók!
 
Először is fogadjátok gratulációmat, hogy ezt a tákolmányt, a blog.hu-t életben tartjátok, és biztosítjátok a folyamatos megjelenési lehetőséget az olyan nagyszerű blogok számára, mint a <blogod>. (Én vagyok a szerzője.)
Sok bloggerhez hasonlóan én is élek azzal a nagyszerű lehetőséggel, hogy előre megírok „néhány” posztot, aztán a megjelenésüket úgy állítom be, hogy valamikor a nekem tetsző jövőben publikálódjanak. Ügyes és kényelmes megoldás ez, de most beleütköztem a korlátaiba, és ennek a kijavítására kérem a segítségeiteket.
Elég sok bejegyzést írok, és mivel nem akarok heti 3-4-nél többet publikálni, a jövőbe ütemezem őket. Sokkal több a bejegyzés, mint a publikálásra felhasználható dátum, de nem probléma – hittem naivan –, hiszen az időnek nincs vége, korlátlanul ütemezhetem a posztjaimat a jövőbe. De tegnap bekövetkezett a katasztrófa, egy újévi üdvözletet akartam 2038. 01. 01-re beállítani. Nem sikerült! Alig akartam hinni a szememnek: már csak néhány év (évtized), és elérjük azt a dátumot, amikortól a blog.hu nem képes kezelni az évszámokat!
Bizonyára ti is emlékeztek a 2000-es év körüli hisztériára: a két karakteren tárolt évszámok miatt szinte minden programot újra kellett írni, hogy 1999. 12. 31. után ne 1900. 01. 01. következzen. De mintha ti nem tanultatok volna a hibából, egy viszonylag rövid, átmeneti időszakra vonatkozó dátumkezelési megoldást alkalmaztok a szervereiteken.
Elképzelem az Index szerkesztőségi értekezletét 2037 decemberében, amikor mindenki számára nyilvánvalóvá válik a probléma, és Új Péter hajlott hátú főszerkesztő meg Szily László tisztességben megőszült blogpápa felelősségre vonja a Gépház üzemeltetőit. Ti hogyan védekeztek majd akkor, amikor Peti bácsi és Laci bácsi botokkal és járókerettel üti a fejeteket a skandalum miatt?!
Még nem késő lépni, ha szigorú projekt managementet alkalmaztok, az átállás időben megtörténhet. Ne feledjétek, a katasztrófa közeleg, és a megírt, de nem publikált posztjaim is szaporodnak, ezért mielőbbi megoldást kérek!
 
Üdv,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Talán valaki rápillant a blogodra a Gépházból, és szerzel egy olvasót ezzel a hülye reklámkampánnyal.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr322416290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2010.11.05. 15:37:12

Ez nagyon tetszett. :)
Látom, vészesen közeleg a 200. poszt is, kíváncsi vagyok, milyen érdekességgel állsz elő.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.11.07. 20:34:05

@entropic:

Köszi! A 200. levélre én is kíváncsi vagyok, állítólag megváltoztatja az embereket, beköszönt a világbéke és megszűnik az éhezés. De még nincs készen.
süti beállítások módosítása