Mikor ultimátumszerűen közölted velem a hírt, hogy táncórára fogunk járni, csak hümmögni tudtam a sokktól, mondhatni géppuskaszerű szteppet jártak az idegeim belül, de kívül csak a lassúzás látszott.
1. Kategorizálás
Kategória: Szerelmes
Alkategória: Elutasítás
Stílus: Macsó
Célcsoport: Csajod
2. Felhasználási javaslat
Barátnőd/feleséged elhatározta, hogy megreformálja a kapcsolatotokat: jelentkezett egy tánctanfolyamra, természetesen a nevedben is. Amikor közölte veled a hírt, ott rögtön nem tudtál válaszolni semmi frappánsat, de miután végiggondoltad a dolgot, elhatároztad, hogy levélben foglalod össze megdönthetetlen érveidet a tánctanulás ellen. Ha nem akarsz közhelyesen érvelni a tánc ellen, akkor használd a levelünket, de ha megfelel neked a sok sztereotípia, akkor inkább válogass a Modoros kommentjei közül, mi is ezt tettük: itt meg itt meg itt.
3. A levél
Drágám!
 
Mikor ultimátumszerűen közölted velem a hírt, hogy táncórára fogunk járni, csak hümmögni tudtam a sokktól, mondhatni géppuskaszerű szteppet jártak az idegeim belül, de kívül csak a lassúzás látszott.
Most azonban szavakba öntöm a gondolataimat, és elmondom, miért nem fogunk táncot tanulni.
Talán neked is feltűnt, hogy egészséges heteroszexuális férfi vagyok. Ugyan az utóbbi időben heti (vagy havi?) néhány alkalomra csökkent együttléteink száma (csak azért se írom le, hogy szeretkezés!), de ennek ellenére én még mindig a nőket szeretem. Aki táncol, az MELEG!
Heteroszexuális férfi tánccal csak egyféleképpen kerülhet kapcsolatba: dugási céllal lassúzik. Mi már túl vagyunk a lassúzáson is.
Aztán meg minek tanulnánk meg táncolni, ha sehol nem ropnánk?! Köztudott, hogy szórakozóhelyen az igazi férfi nem táncol, mint egy buzi, hanem a pult mellett áll és iszik. Nem mutattam még elégszer neked ezt a figurát hétvégenként? Ez a koreográfia nekem tökéletesen megy, fejleszteni nem akarom, ergo a tánctanfolyam felesleges.
Még egyszer: igazi férfiak nem táncolnak és kész. Hosszú asztaloknál ülve zabálnak, csontot vetnek a vadászebeknek, férfias mutatványokkal fitogtatják testi erejüket (szkander, telefonkönyv-tépés stb.), összeverekednek. Ez a férfinak való szórakozás. Táncolni, olvasni, ehh... Mikor láttál te engem könyvvel? Na ugye, aztán micsoda macsó vagyok! Még ezt a levelet se én írom, csak kölcsönzöm!
 
Csókollak keményen,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Ha esetleg még egyszer felhozza a nőd ezt a tánckérdést, zavarj le neki egy nagy maflást. Elvégre Igazi Férfi vagy!

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr892628987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása