Névnapod alkalmából sokszor csókollak, és nézd el nekem, hogy csak így levélen keresztül teszem, de most átengedtem magam a gyásznak, és próbálom feldolgozni a csapást, ami szerelmes lelkemet érte.
1. Kategorizálás
Kategória: Szerelmes
Alkategória: Esemény
Stílus: Rafinált
Célcsoport: Párod
2. Felhasználási javaslat
Levelünk elküldéséhez kis előkészület szükséges, de a befektetett munka százszorosan megtérül, amennyiben:
  • Van egy olyan nőd, akinek közeleg a névnapja;
  • Rövid pórázon vagy tartva, és sehogy nem tudod megindokolni, hogy néhány napra a barátaiddal szeretnél bulizni;
  • Tudsz néhány konkrétumot párod első szerelméről (ha te vagy az, akkor nem te küldöd ezt a levelet, hanem rád hivatkozik majd a küldő).
Nem magyarázzuk, a levélből kiderül minden.
3. A levél
Drágám,
 
Névnapod alkalmából sokszor csókollak, és nézd el nekem, hogy csak így levélen keresztül teszem, de most átengedtem magam a gyásznak, és próbálom feldolgozni a csapást, ami szerelmes lelkemet érte.
Ma reggel elindultam megvenni azt az ajándékot, amit már nagyon régen kinéztem Neked: <egy ajándék, amit párod attól kapott, aki elvette a szüzességét>. Már tavaly eldöntöttem, hogy idén valami fantasztikus dolgot szeretnék adni Neked, olyat, ami nemcsak anyagi érték, de érzelmileg összeláncol minket egy életre. Nem kellett sokat gondolkoznom, tudatalattimban ott bujkált a Neked való tökéletes ajándék, amint eldöntöttem, hogy a legjobbat akarom Neked, rögtön eszembe is jutott, hogy mi legyen az.
A ma reggeli vásárlás csak a rituálé része volt: éreztem, ha megveszem, nem tudom magam visszatartani, és átadom még aznap, ezért csak a neved napján akartam megvásárolni, hogy az ünnepkor ünnepeljünk. A boltba érve, amikor a kezembe fogtam az ajándékodat, szinte sokkot kaptam a felismeréstől: ezt már <párod első nagy szerelme (igen, aki elvette…)> egyszer megvette neked!
Egy pillanat alatt végigfutott lelki szemeim előtt a kapcsolatunk teljes története, és megértettem, hogy miért ágyazódott be ez a tárgy a tudatalattimba: szerelmünk hajnalán, egy őszinte pillanatodban – könnyek között – elárultad, hogy mit vett neked az Első Szeretőd. Erre akkor nem fordítottam különösebb figyelmet, mert pont túl voltunk a MI első aktusunkon (a könnyeket is a boldogság számlájára írtam), de most megértettem, hogy még mindig őt szereted, én csak egy pótlék vagyok számodra.
Jól értem, Szerelmem? Nem tőled várom a választ, hanem a megvilágosodástól: néhány napra most elvonulok, meditálok, és ha megtalálom az igaz feleletet, visszatérek Hozzád. Vagy búcsúzni, vagy maradni.
Ne keress, majd jelentkezem.
 
(Egyelőre) szerelemmel csókol szerelmed,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Ha a maratoni szórakozás után hazatérsz, légy határozott és kemény: csak annyit mondj, rájöttél, a szerelmetek valódi, de az ajándék vásárlására nem tudtad rászánni magad.
Látod, ha profi segítséget veszel igénybe, veszekedni és felesleges ajándékra költeni sem kell, bulizhatsz lelkiismeret furdalás nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr662678209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2011.02.23. 13:42:11

@Levéltáros:

Még jó, hogy előre szóltál, hogy legyen kéznél zsepi. :)

NutElla 2011.03.01. 09:23:04

Álmodban babám, álmodban! Sorolom: elmész, megveszed (gyerekek nevében is), csomagoltatod, hazahozod, átadod, aztán megfürdeted a kölyköket! Na, ez után meditálhatsz egy kicsit a nappaliban!
Én is imádlak!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.01. 16:38:11

@NutElla:

Persze persze, mások csinálják így, nem én. Én tudom, mi a dolgom.
süti beállítások módosítása