A hatás: az akció után magabiztosabb lesz, érezni fogja, hogy hatékonyan tud egyértelmű üzenetet közvetíteni, és Ön a felsőbbrendű.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Akció
Stílus: Hiteles és önbizalomtól túltengő
Célcsoport: Önbizalom hiányos lúzerek
2. Felhasználási javaslat
Önérvényesítés, önbizalom erősítés és önismeret tréningeket tartasz régóta, de annyira hatékonyan csináltad, hogy kuncsaft nélkül maradtál. Ha mostanában mész a régi kapcsolataidhoz, mélyen a szemedbe néznek, és azt mondják: Húzz innen, vagy kitépem a kezeidet, mint gyerek a légy lábát!
Üres a kassza, ezért egy ügyfélfogó reklámkampányt kell indítanod, amiben a sokéves tapasztalatodat hangsúlyozod ki a méltányos önérvényesítő kommunikáció terén, és már a reklámanyagban is gyakorlati tanácsot adsz a kisebbségi komplexussal küzdő reménybeli ügyfeleidnek.
Az ideális reklámlevelet megtaláltuk, és most publikáljuk, használd egészséggel.
3. A levél
Tisztelt Hölgyem/Uram!
 
Ha Ön kellemetlenül érzi magát bizonyos élethelyzetekben, mert nem tartja magát egyenrangúnak, nem elég magabiztos, kisebbrendűségi komplexussal küzd, a tréningemet Önnek találták ki.
Önérvényesítés felsőfokon
Néhány hét alatt megtanítom, hogyan kommunikálhat környezetével hatékonyan, hogyan juttathatja el üzeneteit gyorsan mindenkihez és hogyan lehet Ön az irányító ahelyett, hogy másokat követne.
Hogy bebizonyítsam, a tréningjeim nagyon gyorsan eredményt hoznak, egy gyakorlatot ismeretetek meg Önnel, amit egy hétvége alatt elvégezhet, és önbizalma legalább a duplájára nő utána. A gyakorlat leírását levelemhez csatolva találja meg.
Jegy nélkül a Gyermekvasúton
A gyakorlat célja: hiteles kommunikáció gyakorlása kockázat és következmény nélkül.
Elméleti háttér: a Palo Alto-i iskola szerint két szinten kommunikálunk: tartalom és viszony szinten, azaz amit mondunk és ahogyan mondjuk. A szándékolt szóbeli üzenettel közölt információ nem jut el a fogadó félhez, ha a nem szóbeli üzenettel, a metakommunikációval nem ugyanazt üzenjük, ha a két csatorna között ütközés van, akkor a fogadó a metakommunikációra reagál. Azaz viselkedésünk és szóbeli kommunikációnk ugyanarról kell, hogy szóljanak, mert így erősítik egymást.
A gyakorlat: utazzon jegy nélkül a Gyermekvasúton, és amikor a kiskalauzok a jegyét kérik, agresszíven küldje el őket a francba, és viselkedésével is hangsúlyozza, hogy ha kekeckednek Önnel, akkor lepofozza őket. A gyakorlat nagy előnye, hogy szinte minden felnőtt képes erőlködés nélkül rendreutasítani a gyerekeket, és itt ezt következmények nélkül megteheti, a kiskalauzok egyedül szolgálnak a vasúti kocsikban, nincs felnőtt támogatásuk.
A hatás: az akció után magabiztosabb lesz, érezni fogja, hogy hatékonyan tud egyértelmű üzenetet közvetíteni, és Ön a felsőbbrendű. Ha később kényelmetlen helyzetekben felidézi ezt a méltányosan önérvényesítő kommunikációt, önbizalma tovább erősödik.
Jelentkezését az alábbi címen várom: <tréning stúdiód címe>. Ne feledje, a hatékony kommunikáció az üzleti sikerek alfája és omegája!
 
Üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Ügyes levél, sok új ügyfeled lesz, hiszen te, a profi érdekérvényesítő kéred a lúzereket, hogy jöjjenek hozzád. Nekünk ne küldd, felesleges lenne, mert mi a legfelsőbbrendűek vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr381795279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.