Blogom, a <blogod> elérte azt a méretet, amikor a reklámozókat már közvetlenül is érdemes megszólítani, mert a látogatottsági adatok alapján a magyar top 10 internetes lapcsoport közé tartozom.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Ajánlat
Stílus: Hazug
Célcsoport: Hirdetők
2. Felhasználási javaslat
Pénz kéne, de nincs? Csinálj a blogodból! Sokan próbálnak megélni az írásból, de rosszul kezdenek hozzá: színvonalas tartalommal akarnak olvasókat szerezni, aztán meg a magas látogatottsággal reklámozókat magukhoz csábítani. Választhatod ezt az utat, de lassú és korántsem biztos, hogy összejön a dolog, mert mi már ránéztünk a blogodra, és a színvonala pont a meglévő olvasottságoddal egyenlő (nulla, és örülhetsz, hogy az Index még nem applikálta a negatív látogatottság mérést).
Van egy gyorsabb és könnyebb út, ha kozmetikázott látogatottsági adatokat megadva helyezed el hirdetési ajánlatodat a blogodon. A lényege, hogy egyszerű hazugság helyett összemosod az adatokat a téged kiszolgáló cég adataival (Index birodalom), így viszonylag nagy szám jön ki (persze az iWiW-hez vagy pláne az [origo]-hoz nem mérhető, de azért szép teljesítmény egy műkedvelő csapattól).
Készen kapod a hirdetési ajánlatot tőlünk, használd egészséggel. Sajnos csak 2009. februárból származó részletes adatokkal tudsz villogni, mert a lapcsoport zászlóshajója nem frissíti túl gyakran az infókat.
3. A levél
Hirdetési Ajánlat
 
Blogom, a <blogod> elérte azt a méretet, amikor a reklámozókat már közvetlenül is érdemes megszólítani, mert a látogatottsági adatok alapján a magyar top 10 internetes lapcsoport közé tartozom.
A Medián Webaudit (www.webaudit.hu) kumulált mérése szerint a CEMP-portálcsoport (ahová blogom, a <blogod> a blog.hu domain miatt tartozik) heti egyedi látogatószáma 2009. februárjában meghaladta a 2,2 millió főt, a havi egyedi látogatók száma pedig több mint 3,4 millió fő volt.
Hirdessen nálam, hiszen:
  • Személyre szóló kiszolgálást kap tőlem, nem egy lesz a sok hirdető közül, hanem A hirdető;
  • Felesleges adminisztrációval nem fárasztom, a lapcsaládnál megszokott bürokrácia blogomra nem jellemző;
  • A látogatottsági adatokat független, jó hírű cég auditálja, bár konkrét lapokra lebontott adatokat nem áll módomban biztosítani, de a szumma lenyűgöző;
  • Ha a blogomon hirdet, kitűnik a hagyományos hirdetési útvonalakat választó cégek közül, szert tesz egy megkülönböztető jegyre.
Most bevezető áron, egy hétre mindössze 100 millió forintért adom hirdetési felületeimet. Minden második hirdető 50 millió forint értékű ajándékot kap, az akció visszavonásig érvényes.
Keressen email-ben közvetlenül, gyorsítsuk fel az eljárást az Index kihagyásával.
Támogassa a kultúrát, én is támogatom Önt!
4. A levél hatása
Milliomos leszel. Akkor kerülhetsz bajba, ha az Index marketingesei akarnak majd nálad hirdetni, mert kampány indul az [origo] legyőzésére. De akkor majd megkened őket, lesz miből.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr222054847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.