Tudomásunkra jutott a KRESZ 2011-es módosításának néhány sarkalatos pontja, valószínűleg nem véletlenül. Az irányított kiszivárogtatás módszerét jól ismerjük, a kormányzat rendszeresen teszteli így a közvéleményt. Hát most akkor a közvélemény visszavág.
1. Kategorizálás
Kategória: Hivatalos
Alkategória: Nyílt levél
Stílus: Határozott
Célcsoport: Belügyminiszter
2. Felhasználási javaslat
Elég durva munkaanyagra akadtál a neten a KRESZ 2011-es módosításáról. Kivágta nálad a biztosítékot, mert bár elképzelhetetlen, hogy egy ilyen tervezet átmenjen a törvényhozáson, de a koncepció azt sugallja, hogy sötét évek jönnek a szegényekre és a kerékpárosokra.
Határozott és azonnali válasz kell, szerencsére készen van, neked csak ide kell küldeni: ugyfelszolgalat@bm.gov.hu
Lehet, hogy megtörtént az áttörés, de csapataink harcban állnak!
3. A levél
Tisztelt Belügyminiszter Úr!
 
Tudomásunkra jutott a KRESZ 2011-es módosításának néhány sarkalatos pontja, valószínűleg nem véletlenül. Az irányított kiszivárogtatás módszerét jól ismerjük, a kormányzat rendszeresen teszteli így a közvéleményt. Hát most akkor a közvélemény visszavág.
Nem kérünk az autóuralomból, a vagyon alapú társadalom-felosztásból és a kerékpárosok ellehetetlenítéséből!
Hihetetlen, hogy 2010-ben ilyen tervezet születhet (kiragadott példa a kiszivárogtatott anyagból):
Kerékpársávok optimalizálása. A módosítás eltörli a kerékpársávokat, azokat a gyalogosok részére átadja. Így biztosítható, hogy a gyalogolni kényszerülő autósok balesetmentesen közlekedhessenek autójuk nélkül is.
Évtizedekkel vagyunk lemaradva a fejlett nyugattól, de Önöknek ez nem elég, a kerékpárosokat a földtörténeti triászba akarják visszataszítani, a kerékpárút-nélküliségbe!
Vagy vegyük a másik tervüket, az állampolgárok differenciálását:
A személygépjárművek kategorizálása. A módosítás kategorizálja a személygépkocsikat, az egyes kategóriákra különböző szabályokat ír elő. A kategorizálás alapja a gépjármű forgalmi értéke. A prémiumkategóriás járművekre (piaci érték minimum 18 millió forint) megengedőbb szabályokat vezet be, legalizálja a jelenlegi gyakorlatot és igazodik a hazai közlekedési kultúrához.
Minden hazai és nemzetközi egyezménynek ellentmond ez a kirekesztő és elitista szemlélet, ideértve az ENSZ Egyetemes Emberi Jogok Nyilatkozatát is. Másodosztályú állampolgárrá akarják alacsonyítani a felső tízezerből kiszorult embereket?!
Tisztelt Belügyminiszter Úr!
Ezt az elképesztő arroganciát a leghatározottabban visszautasítjuk, és átgondolt műhelymunkát, felülről támogatott higgadt önszerveződést és azonnali korrekciót követelünk!
Véleményünk szerint még van idő a tervezet átdolgozására, ezért javasoljuk a társadalmi párbeszéd megkezdését a közlekedéstechnikai munkacsoporttal, hogy a KRESZ 2011-es módosítása elérhesse a kívánt célját, közeledést Európa felé!
 
Üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Természetesen letagadják az egészet, de a határozott tiltakozásnak hála, nem lesznek bevezetve ezek az intézkedések.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr592309916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2010.09.24. 23:26:27

Ezt a posztot olvasva úgy érzem, a Levéltár a posztmodern korszakába lépett. Lenyűgöző, ahogy a különböző blogokon megjelent írásaid párbeszédbe lépnek egymással és kölcsönösen ki- és visszahatnak egymás jelentésére. :D

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.25. 00:07:45

@entropic:

Valóban új korszak indult, de majd egy Hírlevélben számolok be a részletekről. Egy profi kritikus mindenesetre az apró jelekből is kikövetkeztette a lényeket :)