Önök munkájukból adódóan internet felhasználók, hiszen az időjárási előrejelzéseket a külföldi meteorológiai honlapokat nézegetve készítik (legalábbis én így csinálnám). De aki hivatalból netezik, az magánemberként is a hálót bújja; biztos vagyok benne, hogy sokan Önök közül regisztráltak már közösségi oldalakon, ismernek és használnak internetes szolgáltatásokat.
1. Kategorizálás
Kategória: Üzleti
Alkategória: Ajánlat
Stílus: Kicsit szeles
Célcsoport: Országos Meteorológiai Szolgálat
2. Felhasználási javaslat
Az internet manapság a közösségi oldalakról szól, naponta születnek sikeresebbnél sikeresebb üzleti vállalkozások, amik a közösség erejére épülnek. Ha olvastad az Index cikkét a közösségi éttermekről, akkor tudod, miről beszélünk. Ha nem, akkor se vesztettél sokat.
Mi találtunk egy olyan üzleti rést, ahová levelünk segítségével te teheted be először a lábad, és akkorát kaszálhatsz, amekkorát még senki. A Google, a Facebook vagy a Groupon sikere semmi ehhez képest, de igyekezz, mert másnak is eszébe juthat! A megvalósításhoz kell egy partner, a levelünkkel fel is veheted velük a kapcsolatot.
3. A levél
Jó időt kívánok Hölgyek és Urak!
 
Levelem az Országos Meteorológiai Szolgálat valamennyi munkatársához szól, nem címzek meg sem szervezeti egységet, sem konkrét embert, hanem az OMSZ egész közösségét; rögtön megértik, miért.
Önök munkájukból adódóan internet felhasználók, hiszen az időjárási előrejelzéseket a külföldi meteorológiai honlapokat nézegetve készítik (legalábbis én így csinálnám). De aki hivatalból netezik, az magánemberként is a hálót bújja; biztos vagyok benne, hogy sokan Önök közül regisztráltak már közösségi oldalakon, ismernek és használnak internetes szolgáltatásokat. Ha figyelik a trendeket, akkor azt is látják, hogy a legnagyobb üzleti lehetőségeket a közösségeken alapuló ötletek generálják. A Facebook elképesztő sikere, a Groupon példa nélküli növekedése csak a jéghegy csúcsa, szinte minden napra jut egy olyan ötlet, ami dollármilliókat hoz a kitalálójának.
Ma én vagyok a soros, nekem van sokmillió dolláros ötletem. És ha elolvassák, akkor azt is megértik, miért az OMSZ-hez fordulok vele.
A közösségi oldalak terjedésével szinte egy időben a hagyományos szolgáltatók is megjelentek az oldalakon, és terméküket, szolgáltatásukat próbálták népszerűsíteni ott. De a legkiválóbbak új ötletekkel és üzleti modellekkel jelentek meg a közösségi szájtokon, néhány példát említek: közösségi vásárlás – ha többen összeállnak, nagy árengedményt érhetnek el; közösségi főzés – a felhasználó felteszi a szájtra, mit főz, és akinek ez megtetszik, megveszi és hazaviszi; közösségi időjárás – na ilyen még nincs, ezt én találtam ki!
Közösségi időjárás
Közzéteszem egy honlapon a közeljövő várható időjárását, de több opció is lehetséges (esős, napos, szeles, szélcsendes például). A szolgáltatás bevezetésekor egyszerűen szavazással lehet választani, mi legyen a holnapi időjárás, és amire a legtöbben szavaznak, az lesz az. Később vásárolni lehet időjárási opciókat, és amelyikre a legtöbb befizetés érkezik, az lesz a tényleges időjárás.
No persze az időjárást nem tudom befolyásolni, de ha Önök az én honlapomon megszavazott időjárást adják meg előrejelzésként, akkor az már megfelelő garancia, reklamáció nem lesz. A jó hírük miatt szerintem nem kell aggódni, elég sokszor hibáznak most is, nem lesz semmi változás, ha a megszavazott időjárást jelzik elő. Na bumm, néha nem fogják eltalálni, de legalább nagyot kaszálunk! Mert ez a lényeg, a bevételből csurran-cseppen az OMSZ-nek is!
Ha egyetértenek az ötletemmel, akkor a következő hétfőre napos, száraz időt jósoljanak, így tudni fogom, hogy pozitívan állnak a kezdeményezésemhez.
 
Üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Még akkor is azt mondjuk, hogy ez zseniális ötlet, ha 1.) mi találtuk ki; 2.) nagyon szerények vagyunk. Ömleni fog hozzád a pénz!

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr512641059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.