Iktatószám: tíz

1. Kategorizálás
Kategória: Szerelmes
Alkategória: Elutasítás
Stílus: Duzzogó
Célcsoport: Szerető
2. Felhasználási javaslat
Elhagyott a szerelmed, és úgy akarsz kiszállni a kapcsolatból, hogy egyértelmű legyen mindkettőtök számára, te hagytad el őt. Legalább ez a kis elégtételed meglesz, büszkén hirdetheted, hogy megint meguntál valakit. És esténként álmodozhatsz arról is, hogy annak ellenére, hogy kirúgtad, még visszakönyörgi majd magát. Megbocsáthatsz, kihasználhatod, újra és újra.
3. A levél
Drágám,
 
Vége. Bocsáss meg a brutális őszinteségért, de ennyi volt a szerelmünk, nem tudom Veled tovább folytatni ezt. Hadd magyarázzam meg Neked, miért döntöttem így.
A kapcsolatunkban az utóbbi időben voltak kisebb hullámvölgyek, de ezeket elviseltem. A „Húzz a picsába te geci!” ugyan nem túl kedves mondat, de nem zavart, különösen úgy, hogy nem is mondtad már az elmúlt hetekben, mert nem vetted fel a telefont. Értem Én, nem lehetünk mindig PC-k.
Amikor megvártalak munka után, és Te rám küldted a biztonsági őrt, hogy tolvaj vagyok, még pajkos tréfának is gondolhattam az esetet, bár a pofon fájt. De belefért, egy kapcsolat fenntartásáért áldozatokat kell hozni.
A döntést a szakításról akkor hoztam meg, amikor azt vettem észre, hogy ezt az áldozatot Te nem tudod értem meghozni. A drámai utolsó SMS-emre, amiben megírtam, hogy bevettem egy doboz altatót, csak annyit válaszoltál „Küldjek még?”. Ez Nekem sok, Én nem ezt várom egy kapcsolattól, ezért úgy döntöttem, vége, lezárom, elfelejtelek. Nekem a szó legnemesebb értelmében vett partner kell, akivel azonos szellemi síkon tudok mozogni, és ne haragudj, hogy ezt írom, de a Te állandó cinizmusod lehúzott engem a mélybe, így nem tudok szárnyalni.
Remélem, meg tudsz Nekem bocsátani és szívből kívánom Neked, hogy találd meg az igazit. Örökké a barátod maradok, mindig számíthatsz Rám.
 
Csókollak,
Drágád
4. A levél hatása
Nem könnyű elviselni egy ilyen brutálisan őszinte szakító levelet, de azért a párodnak sikerülni fog. Te pedig ne felejtsd el, hogy az azonos hullámhossz nem csak a Palán fontos.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr21589216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása