Iktatószám: tizenkettő

1. Kategorizálás
Kategória: Szerelmes
Alkategória: Ismeretlen
Stílus: Hódoló
Célcsoport: Az imádott művésznő
2. Felhasználási javaslat
Szerelmes vagy a gyönyörű Művésznőbe, és úgy érzed, hogy az egyetlen akadály kettőtök szerelmének beteljesülése előtt az, hogy nem ismeritek egymást. Ez egy ismerkedő levél, amivel leveszed a lábáról a gyönyörűt. Ellenállhatatlan vonzerőd kifejezésre jut már az első sor elolvasása után. Érdemes karácsony előtt küldeni, kihasználva az érzelmi vákuumot.
3. A levél
Drága Művésznő!
 
Magácska garmadával kapja a hasonló leveleket a hódolóitól, de meg is érdemli. Ilyen szép és okos nincs még egy, mint Maga! A külsejénél csak egy szebb van: a belseje! Egy életem, egy halálom, én meghódítom Magát!
Az már a levelem első mondataiból nyilvánvalóan kiderül, hogy bár egyszerű "civil" vagyok, de megállom a helyem a művészfélék között is, kreatív, intelligens és nem utolsósorban bátran kezdeményező vagyok. Nem is tagadom ezen tulajdonságaimat.
Nem véletlenül akadt meg a szemem Magácskán, amikor megfelelő párt kezdtem magamnak keresni, Ön is rendelkezik mindazon tulajdonságokkal, amiket magamban is kiemelkedőnek ítélek.
És hogy miért írok így ismeretlenül? Egyszerű, sokan vannak az Ön hódolói, de minden bizonnyal Ön is küzd az ismert emberek tipikus problémájával: magányos, mert az átlagos emberek elképzelhetetlennek tartják, hogy Ön észreveheti őket, vagy akár partnerként tekinthet rájuk. És Karácsony közeledtével ez a magány egyre nyomasztóbb lesz, ezért ezt az űrt akarom én most betölteni, a szerelme leszek.
Mindehhez csak egy randevút kérek, egyetlen órácskát, ahol négyszemközt kifejthetem nézeteimet. Nem nagy ár ez, hiszen a mérleg másik serpenyőjében a halálig tartó boldogság van.
Válaszát türelmetlenül várom, és ne feledje, én már ismerem Magát, de ezzel az előnnyel nem akarok visszaélni, fogadja el a fair play jegyében nyújtott kezemet, ismerjen meg Ön is engem.
 
Szerelmes üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Már a levél elküldésének másnapján boldogan hempereghetnétek a francia Riviéra legmenőbb szállodájának nászutas lakosztályában, de sajnos a Művésznő levelezését a titkára intézi. Ő nem fogékony a kimagasló intellektusod és a vad latinos temperamentumod iránt, de a kidobott levél a papírkosár kiürítésekor még a megfelelő kezekbe kerülhet, a takarítónőnél van esélyed. Nem rossz az, hidd el.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr971601059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása