Harmonikus kapcsolatban élünk már két hónapja, épp ezért úgy éreztem, hogy megtaláltam életem szerelmét. Már azon gondolkoztam (Anyukával is beszélgettünk róla), hogy megkéretem a kezemet veled, amikor Anyuka azt mondta, hogy egy utolsó ellenőrzést csináljak a szerelem.org-on. Beírtam a nevünket, és az oldal kidobta a szörnyű eredményt:
1. Kategorizálás
Kategória: Szerelmes
Alkategória: Kérés
Stílus: Butuska
Célcsoport: Szeretőd
2. Felhasználási javaslat
Mindenről határozott elképzelésekkel rendelkező fiatal nő vagy. Most éppen a szeretődet tesztelted le a szerelem.org segítségével, és ő elbukott. Ezzel a levéllel tudathatod vele a szörnyű eredményt, ugyanakkor kéred, hogy segítsen megtalálni az ideális férjet, akinek a nevét a honlappal sikerült meghatároznod.
Ha nem küldöd el a levelet, mehetsz majd a Csajok és Pasikra keseregni!
3. A levél
Drágám,
 
Harmonikus kapcsolatban élünk már két hónapja, épp ezért úgy éreztem, hogy megtaláltam életem szerelmét. Már azon gondolkoztam (Anyukával is beszélgettünk róla), hogy megkéretem a kezemet veled, amikor Anyuka azt mondta, hogy egy utolsó ellenőrzést csináljak a szerelem.org-on. Beírtam a nevünket, és az oldal kidobta a szörnyű eredményt:
Az értékelés szerint Kovács Katalin és Tóth István között a sikeres párkapcsolat kialakulásának esélye
62%.
További elemzés:
Úgy tűnik, mintha csak szórakozni akarnátok egy kicsit egymással. Nem látszanak komoly szándékok. Jól ellesztek, de gyorsan elvesztitek az érdeklődéseteket. Könnyű lesz más lányoknak és fiúknak elvonni a figyelmeteket. Szóval, én a helyetekben nem terveznék hosszú távra, s nem nézegetném ábrándozva a jegygyűrűket az ékszerüzlet kirakatában.
A szerelem.org nem tévedhet, hiszen a létrehozói ezt mondják magukról: „Egy programozó, egy designer, egy író, egy kis mágia valamint hallatlan életbölcsesség… és íme az eredmény. :)”
Kapcsolatunknak vége, ha te nem tervezel hosszú távra velem, akkor fel is út, le is út. Az egyetlen oka annak, hogy most, a szakításunk után még írok, az az, hogy a támogatásofat kérem: segítsd nekem megtalálni az igazit - ennyi minimum jár az elvesztegetett időmért. Ugyanis kíváncsiságból beírtam egy kitalált nevet, és ezt dobta ki ez a nagyszerű honlap:
Az értékelés szerint Kovács Katalin és Levéltáros Gedeon között a sikeres párkapcsolat kialakulásának esélye
98%.
További elemzés:
Együtt csupa játék lesz az életetek. Mindenből játékot tudtok csinálni. A melóból, a bevásárlásból, a számlafizetésből… Játék lesz megszerezni az első közös otthont. Játék lesz kuporgatni rá, játék lesz kihagyni néha a vacsorát emiatt, játék lesz a banktól megszerezni a kölcsönt. Játék lesz a tatarozás, a bebútorozás, de még a fürdőszoba-használat miatti első nagy csatározás is. Segíteni fog neked, hogy játszva éld le az életed.
Álmaimban mindig egy ilyen férjre vágytam, és úgy tűnik, a szerelem.org megtalálta nekem az ideálisat. Segíts Őt megtalálni, hogy rendezhesd a tartozásodat!
 
Üdv,
Kati
4. A levél hatása
Fényképes levelet küldj, ha megtalálsz minket. Ha pedig nem válaszolunk, tudod, hol sírhatod el a bánatod.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr62237582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2010.08.25. 11:22:31

Nekem inkább úgy tűnik, hogy LG mellett csupa nélkülözés az élet. Bármit is mond a szerelem.org, Kati helyében én nagyon meggondolnám a dolgot.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.25. 13:05:11

@entropic:

Drága Levéltárosném nem hiszem, hogy hagyni fogja Katit gondolkodni.

Nélkülözés mellettem?! Ez valami morbid vicc biztos. Talán majd pár belső levél közzétételével be is bizonyítom egyszer a tévedésedet.

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2010.08.25. 15:52:43

@Levéltáros:
Kíváncsi leszek a belső levelekre. Mellesleg megcsináltam a szerelem.org tesztjét (nem), de sajnos rossz eredmény jött ki, úgyhogy elbátortalanodtam. :D

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.25. 18:48:24

@entropic:

Nem veszed te komolyan ezt a szerelem.org-ot, pedig megmondja a tutit: entropic és pelevin: 92%, entropic és ráth-végh istván: 25%.

Ez már tudomány!

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2010.08.25. 18:55:06

@Levéltáros:

Na most meggyőztél, hogy tényleg működik, Pelevinnel tényleg csodálatosan kompatibilis vagyok az eddig elolvasott fél könyve alapján.
Ezentúl minden új íróval ott fogom tesztelni magam.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.25. 22:34:58

@entropic:

Láttam nálad, hogy a Számokat olvasod. Tudtam én, hogy neked bejön!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.26. 10:58:29

Az értékelés szerint Lady Carambol és Levéltáros Gedeon között a sikeres párkapcsolat kialakulásának esélye
23%.

További értékelés:
Kedves tőled, hogy vonzódsz hozzá, de ez inkább a te érdemed, mint az övé.
Semmi hasznát nem fogod venni. Nem fog mosogatni, nem fog porszívózni, nem fog füvet nyírni. Nem fog veled táncolni, nem fog hozzád verset írni, és nem fogja kikapcsolni a tévét csak azért, hogy veled egy kicsit beszélgessen. És akkor lényegi kérdésekről még nem is beszéltünk: úgy mint csók és egyebek.

Gedeon, eddig nem mondtad, hogy egy lusta disznó vagy! De azért még lehetünk barik, ne izgulj!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.26. 11:00:44

Upsz, az urammal meg 99% jött ki! :))))

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.26. 11:13:08

@LadyCarambole:

Már elnézést, de ez a 23%-os teszt az én olvasatomban azt jelenti, hogy te nem teljesíted megfelelően a háziasszonyi kötelességeidet. Durva csúsztatás, hogy rámhárítod a felelősséget!

Az uradhoz gratulálok, én 15 percet szórakoztam, amíg találtam egy 98%-os passzolást, neked meg sikerült a szerelem.org nélkül, hát ez elképesztő!
süti beállítások módosítása