Iktatószám: huszonegy

1. Kategorizálás
Kategória: Családi
Alkategória: Rendreutasítás
Stílus: Sértődött
Célcsoport: Szülők
2. Felhasználási javaslat
Megvolt a Szenteste, és remegsz a dühtől. Elkényeztetett kamasz vagy, már rég megmondtad a szüleidnek, hogy mit akarsz karácsonyra, de nem azt kaptad, hanem valami vacak kínai másolatot, gagyi szart, persze ez sokkal olcsóbb volt.
Nem érdekel, hogy apád vállalkozása csődbe ment, hogy anyáddal a lakáscserét tervezik lakótelepire, hogy kihúzzátok a következő évet, ez akkor is durva volt tőlük. Büntetni akarsz, és ez a levél a lehetőség rá.
Levelet írsz Jézuskának, keményet, sértőt, és úgy intézed, hogy a szüleid véletlenül elolvassák. Ha ebből sem értenek, akkor nekik annyi.
3. A levél
Jézuska,
 
Nem véletlenül írtam meg háromszor, plusz el is mondtam szinte minden éjjel, hogy <amit akartál> kérek karácsonyra. Kösz szépen, hogy megpróbáltad kiszúrni a szemem egy ócska replikával, ami két hét után használhatatlan lesz, ráadásul a szakértő már az első pillanatban kiszúrja, hogy kínai másolat. Ennyire szar a helyzet, már te is a kínai piacra jársz?
Apu meg Anyu egy hétvégén többet költ magára (meg másra, de ez most mindegy), mint amit én kértem egy rohadt évben egyszer. Kösz szépen, hogy figyelsz rám és fontos vagyok a számodra. Ez tényleg arra ösztönöz, hogy tanuljak, egyetem meg minden.
Dugd fel magadnak, én nem tudok mit kezdeni vele. Nem a szeretet a lényege a karácsonynak?! Én ennyire hátul vagyok a listádon, már csak direkt gecizel velem?
Akkor inkább Allah.
 
Üdv,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Apád a titkos tartalékából megveszi a vágyott cuccot, de ezen anyáddal annyira összevesznek, hogy a válásuk most már tényleg tapintható közelségbe került, a következő karácsonyt már két helyen ünnepled. Nem probléma, dupla ajándékra számíthatsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr841621512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása