A kártya egy olyan csodás játék, ahol ha szerencséje van az embernek, nagyon gyorsan megsokszorozhatja a pénzét.
1. Kategorizálás
Kategória: Családi
Alkategória: Vallomás
Stílus: Szánalmas
Célcsoport: Családod
2. Felhasználási javaslat
Egész télen terveztétek a családi nyaralást, tengerpartokat hasonlítottatok össze egymással, kempingeket méricskéltetek, és végül eldöntöttétek, hogy hová mentek a nyáron. Együtt mindenki, Apa, Anya és a Gyerekek. Hát ebből nem lesz semmi, Apa ugyanis elkártyázta a nyaralásra félretett pénzt, és most el kell mondania mindenkinek, hogy nincs nyaralás.
Te vagy ez a bizonyos Apa, de nincs kedvünk hosszan beszélni veled, csak egy bot végére tűzve, messziről nyújtjuk át levelünket, látni sem bírunk, mert amit tettél, az megbocsáthatatlan.
3. A levél
Drága Anya és Gyerekek!
 
Mit is mondhatnék, hát nem tudom. <A nyaralás tervezett helyszíne> nem lesz idén, az már biztos, mert a pénz elfogyott. Elfogyott, mert elvesztettem szerencsejátékon, vagy ahogy Anyátok mondaná, elkártyáztam.
Nem akartam én rosszat, csak kemping helyett szállodát; Globus májkrém helyett éttermet; és repülőt a hosszú buszos zötykölődés helyett. A kártya egy olyan csodás játék, ahol ha szerencséje van az embernek, nagyon gyorsan megsokszorozhatja a pénzét. Úgy látszik, az én szerencsém nem a kártyában jelentkezett, mert elvesztettem mindent. Ellenben rájöttem, hogy mégis nagyon szerencsés vagyok, hiszen elétek tárva nagy bűnömet, ti most megbocsátatok nekem. Köszönöm, és ígérem, soha többet nem fog előfordulni.
Van még egy sportfogadásom a hétvégére egyébként (Anya, majd kicsit később fizetjük be a villanyt), ha az bejön, akkor legalább elmehetünk egyszer a strandra, és lángosozhatunk is. Szorítsatok értem!
 
Csókol benneteket:
Apa
4. A levél hatása
Van egy fogadásunk arra nézve, hogy nemhogy nyaralni nem mész, de haza sem többé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr712034193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása