Mit tehet a kisember, ha az autósok visszaélnek az erejükkel, az orvosok nem gyógyítják, hanem kioktatják, a patikusok lehúzzák, a munkahelyéről meg ok nélkül kirúgják?! Csak az Önök és a közvélemény segítségében bízom. A nevem és címem kiadható azoknak, akik hatékony segítséget kínálnak az igazam érvényesítéséhez.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Hamis
Stílus: Olvasói tucat
Célcsoport: Sztárblogok
2. Felhasználási javaslat
Kicsit zavar téged, hogy a blogod soha nem szerepel az Index címlapján, ellenben néhány másiknak bérelt helye van ott. Az autózz!, a Praxis, a Homár és a Munkahelyi terror hetente többször is címlaposak. Agyafúrt tervet szövögetsz ellenük, mi lenne, ha összeugrasztanád őket egy olyan levéllel, amit mindannyian leközölnek, és a plagizálással nevetségessé válnak. Ne szövögess tovább, itt a leveled, küldd a sztárblogoknak.
Azért megjegyezzük, hogy a címlaphoz kell a jó tartalom is, ha ezek eltűnnének a ketrecből, nem te kerülnél a helyükre.
3. A levél
Tisztelt blogszerkesztőség!
 
Röviden szeretném Önökkel megosztani a történetemet, szolgáljon másoknak tanulságul, nekem pedig okozzon egy kis megkönnyebbülést, hogy kiírhatom magamból.
Két hónappal ezelőtt egy délelőtt bicikliztem a XIII kerületben (Újlipótváros), ahol elég sok a jobbkezes utca. Az egyik kereszteződésben egy fekete BMW-s nem adta meg nekem az elsőbbséget, áthajtott előttem (fékezés nélkül, ha egy autó lett volna helyettem ott, garantált a totálkár), és csak az mentett meg, hogy félrerántottam a kormányt. Az ütközést elkerültem, de egy sarkon parkoló Suzukiba belehajtottam, és letörtem a tükrét, meg persze el is estem. A BMW-s továbbhajtott, de a Suzukis nekem esett, pedig látta, hogy mi történt, és ordítva követelte, hogy térítsem meg a kárát. Amikor kissé emelt hangon azt mondtam neki, hogy ennyi erővel üldözhetné a BMW-t, mert nagyobb az esélye annak, hogy azt elkapja, mint hogy tőlem pénzt lát, beverte az orromat. Eltört, és pár másodpercre el is ájultam. Mire feleszméltem, a Suzukis már sehol. Egy járókelő sietett a segítségemre, mentőt hívott, mert elmondása szerint nagyon súlyosan néztem ki, zavarosan beszéltem, és azt gondolta, hogy agyrázkódásom van.
A mentő bevitt a balesetire, ahol két órán keresztül várattak. Amikor szóvá tettem, hogy elég sok tébét fizetek, és szerintem herdálják a pénzemet, mert lassan több liter vérre lesz szükségem a vérveszteség miatt, akkor egy fiatal orvos nagy kegyesen ellátott. Megjegyzem elképesztően kontár munkát végzett, most plasztikai sebészetre gyűjtök, mert az orrom egy krumpli lett. Fájdalomcsillapítót nem kaptam, pedig ordítva követeltem, de az orvos ezt elintézte azzal, hogy nem akarja herdálni a pénzemet.
Rögtön a kórházban lévő gyógyszertárba siettem, a legerősebb fájdalomcsillapítót kértem a patikustól. Recept nélküli vackokat javasolt csak, nem hatotta meg az átvérzett kötésem és a beszámolóm. Kártyával fizettem végül – recept nélküli gyógyszert tudtam csak venni –, és elsőre nem sikerült a fizetés, érvénytelen tranzakció. Miután másodszor is lehúzta a kártyámat, akkor jött meg a bankomtól az SMS a sikeres fizetésről. Kétszer. Kissé gorombán tettem szóvá a nyilvánvaló lopást, de a panaszkönyvbe már nem tudtam beírni, mert a biztonsági őr kivezetett.
Másnap bementem a munkahelyemre dolgozni (pultos vagyok egy gyorsétteremben). A reggeli műszakban voltam, és mire a nagyfőnök bejött, már kicsit ideges voltam, mert több vendég is szóvá tette, hogy nem szabadna így dolgoznom, nem higiénikus a véres kötésem. Panaszkönyvi bejegyzések is születtek, mert nem szeretem, ha szórakoznak velem. A főnök azonnali hatállyal kirúgott, mondván, hogy én a pultnál az egész nemzetközi hálózatot képviselem, és nem ilyen a cég arca, hát még a hangja. Na ekkor tényleg elszállt az agyam, ezért kerültem vissza a balesetire, de ez már egy másik történet, a bíróságra tartozik.
Mit tehet a kisember, ha az autósok visszaélnek az erejükkel, az orvosok nem gyógyítják, hanem kioktatják, a patikusok lehúzzák, a munkahelyéről meg ok nélkül kirúgják?! Csak az Önök és a közvélemény segítségében bízom. A nevem és címem kiadható azoknak, akik hatékony segítséget kínálnak az igazam érvényesítéséhez.
 
Üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Ócska álleveledet egy pillanat alatt leleplezik a blog.hu titkos szerkesztőségi értekezletén. Címlaphoz nem másokat kell lejáratni, hanem jót csinálni. Vagy megzsarolni őket, ahogy mi tesszük.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr832233791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.08.23. 16:25:34

A levél egyetlen szépséghibája, hogy nem kamu, hanem szóról szóra igaz. Szükség esetén magam tanúsítom és még több tucatnyi kommentelőtársam. Mivel a többi n*12 kommentelőt mind egy szálig megfélemlítették, csak az én gépemről mernek tanúskodni, ha bárkinek gyanússá válna az n*12+1 IP cím azonosság.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.23. 18:48:41

@Styxx:

Már csak az a kérdés, te BMW-s vagy Suzukis vagy-e. Esetleg orvos.
süti beállítások módosítása