Exkluzív egyedi rendszám (Uniós!) magánéleti okok miatt sürgősen, áron alul eladó! Ideális ajándék Valentin napra, a nők imádják! A rendszámhoz ajánlott autó luxuskategóriás női kabrió, Mercedes SLK-tól fölfelé. Irányár: millió, jelige: LADY-01.
1. Kategorizálás
Kategória: Szerelmes
Alkategória: Felszólítás
Stílus: Kemény
Célcsoport: Volt szeretőd
2. Felhasználási javaslat
Kirúgtad a szeretődet, mert az utóbbi időben próbált egyenrangú félként viselkedni veled. Az ilyet komoly férfi nem tűri, te pedig a komolyak között is a legkomolyabb vagy, ezért nem is akarjuk tudni a szakítás részleteit.
Az autójára egyedi rendszámot ajándékoztál neki kapcsolatotok hajnalán, ezt most visszakéred ezzel a levéllel, így is igazolhatod, hogy intelligens és művelt férfiú vagy, nem pedig egy bunkó vadállat, ahogyan megvádolt, mikor utoljára megfenyítetted.
Bónuszként a levél mellé adjuk a hirdetést is, amivel garantáltan megduplázhatod a rendszámba fektetett pénzedet:
Exkluzív egyedi rendszám (Uniós!) magánéleti okok miatt sürgősen, áron alul eladó! Ideális ajándék Valentin napra, a nők imádják! A rendszámhoz ajánlott autó luxuskategóriás női kabrió, Mercedes SLK-tól fölfelé. Irányár: millió, jelige: LADY-01.
3. A levél
Hé te kurva!
 
Holnap reggelre itt legyen a rendszámom, csak kölcsönadtam! Az első meg a hátsó is, vagy megtudod, milyen az, ha tényleg ütlek! Eddig csak szerető simogatást osztottam neked, ne kényszeríts a durvulásra!
Gyorsan ám!
 
<Aláírás>!
4. A levél hatása
A rendszámot visszakapod még aznap este. Rövid és lényegre törő levelünk nagyon hatásos, általánosságban elmondhatjuk, hogy nincs eredményesebb eszköz egy jó Levéltári levélnél. Talán csak a féktelen agressziód.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr462265516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.07. 13:45:23

Ez nekem KELL, Gedeon kérem intézkedjen!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.07. 14:39:52

@LadyCarambole:

Hát én milyen hülye vagyok! Ez egy nagyon régi ötletem, terád meg nem is gondoltam, amikor írtam. Nincs megvéve, azt leellenőriztem, és:

"2009. október 1-től az egyedi rendszámok (4+2 ill. 5+1) ára 435.000 Ft, az egyéni rendszámok (3+3) ára 112.450 Ft."

Ha arra gondol Őlédisége, hogy 435 ezret kipengetek, akkor khmm. De egy milláért meg tudom szerezni, vannak kapcsolataim.
süti beállítások módosítása