2010.10.04. 10:01
Hogy ne unatkozz sorbanállás közben (száznyolcvannégy)
Tisztelettel kérem, hogy az Önök hatalmas archívumából (mert biztos vagyok abban, hogy rengeteget kaptak, részben az Ön személyes vonzerejének köszönhetően) küldjön nekem néhány szókimondóbb panaszlevelet, hogy kellően felkészülhessünk a mi panaszosaink kezelésére.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Kérés
Stílus: Udvarias
Célcsoport: Budapest Airport Zrt.
2. Felhasználási javaslat
Kevesek által látogatott kulturális/művészeti/tudományos intézményben dolgozol, és elhatároztad, hogy felfuttatod a látogatottságotokat. A hogyan a te dolgod, mi csak a rohamozó látogatók és a túlzsúfoltság miatti panaszok kezelésére mutatunk egy lehetséges kiutat, tanulási lehetőséget. Előzmények itt.
3. A levél
Vállalati Kapcsolatok Igazgatóság
Hardy Mihály közkapcsolati igazgató úr
Tisztelt Igazgató Úr!
Ön abban a szerencsés helyzetben van, hogy televíziós múltjának köszönhetően egy ország ismeri és szereti, valamint egy olyan izgalmas helyen dolgozik – közvetlenül a frontvonalakon, ellenséges kereszttűz alatt –, ahol mostanában zajlik az élet rendesen.
Kivételezett helyzetét szeretném egy kicsit kihasználni, és a segítségét kérem egy hamarosan induló országos jelentőségű projektünkhöz. A Magyar Országos Levéltár (http://www.mol.gov.hu/) és a Levéltár Blog (http://leveltar.blog.hu/) összefogásának eredményeképpen hamarosan megnyitjuk a szórakoztató levelek kiállítását az Országos Levéltár Bécsi kapu téri épületében. A nagy érdeklődésre való tekintettel a Ferihegy 2-re jellemző tumultuózus jelenetekre számítunk, és mivel lételemünk a levelezés, a panaszlevelek áradatára (is) készülünk. Levéltári dolgozóként egyik alapvető feladatunk a nekünk küldött levelek megválaszolása, de mivel eddig nem volt tapasztalatunk a nagy tömeggel járó rendezvények szervezésében, az ezekhez kapcsolódó panaszos levelek is elkerültek minket.
Tisztelettel kérem, hogy az Önök hatalmas archívumából (mert biztos vagyok abban, hogy rengeteget kaptak, részben az Ön személyes vonzerejének köszönhetően) küldjön nekem néhány szókimondóbb panaszlevelet, hogy kellően felkészülhessünk a mi panaszosaink kezelésére. Szigorú adatvédelmi szabályzatunk biztosítja, hogy az esetlegesen hozzánk kerülő személyi adatokkal nem élünk vissza, de természetesen a névtelen, vagy anonimizált levelek is megfelelőek számunkra.
Viszonzásként felajánlom a Levéltár Blog leveleit, válogasson és használja kitűnő minőségű leveleinket magán- és hivatalos célokra egyaránt.
Budapest, 2010. szeptember 21.
Segítő együttműködését köszönve:
Levéltáros Gedeon
4. A levél hatása
Jó dolog, ha fel tudsz készülni a panaszlevelek megválaszolására, de mi közben rájöttünk, hogy egyszerűbb a Rendőrség segítségét kérni tömegroham esetén, mert a könnygáz után nem nálunk reklamálnak a kedves ügyfelek.
Szólj hozzá!
Címkék: reklám kérés káosz postázott
A bejegyzés trackback címe:
https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr142333343
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászóltál