Volna itt egy apró kérés! Az Indapass azonosítóm a <azonosítód> sorszámot viseli (ha rosszul mondom, ti tehettek róla, mert bonyolult a rendszer, de hogy értsétek, én ez vagyok: http://blog.hu/user/<azonosítód>), és ez eléggé megalázó nekem, mert olyan, mintha a 10 millió magyar közül én lennék a <azonosítód> legjobb blogger, pedig a.) már rég nem vagyunk 10 millióan, b.) sokan nem is tudnak írni.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Felszólítás
Stílus: Laza
Célcsoport: Gépház
2. Felhasználási javaslat
Ha nézegeted a blog.hu felhasználóit, akkor előbb-utóbb rájössz, hogy mindenki egyedi azonosítóval rendelkezik, ami tulajdonképpen egy sorszám, minél később regisztrált valaki, annál nagyobb az azonosítója. Levéltárosé a 358566.
Izgalmas kérdés, hogy kik a legkorábbi userek, és ki volt az első? Régi Indexesek (vagy ex-Indexesek) vannak az első helyeken, angelday (Plasztik Józsi) az 5., Sztahanov a 4., Konrad (onlinemarketing blog) a 3., ő 2005. 12. 30-án regisztrált. Uj Péter csak az 1409. helyet csípte meg, biztos volt egy komoly előszilvesztere, utána meg egy utószilvesztere.
No de nem is ez a fontos, hanem az, hogy az 1. és 2. azonosítóval rendelkező userek nem léteznek.
Milyen jó lenne, ha a saját felhasználód megkapná az előkelő 1-es azonosítót! Ezernyi előnye lehet, csak néhányat említünk: le tudsz ugatni minden elsőzőt azzal, hogy te vagy az első, nézze meg az ID-det; mindenhol adhatod a nagy öreg figuráját, ha valaki ellentmond, csak kijátszod az adut: már akkor blogoltál, amikor még a blog.hu nem is létezett; megkérhetsz bárkit az Indextől, hogy a régi szép napok emlékére tegye ki az aktuális posztodat a címlapra (nem kell, hogy emlékezzenek rád, az 1-es azonosító elég bizonyíték arra, hogy te a kemény mag része vagy, alanyi jogon jár neked bármi).
Ezt a levelünket nem tömeges felhasználásra szántuk, csak a két első küldő szerezheti meg a prémium azonosítókat. Igyekezz!
3. A levél
Helló Gépház,
 
Volna itt egy apró kérés! Az Indapass azonosítóm a <azonosítód> sorszámot viseli (ha rosszul mondom, ti tehettek róla, mert bonyolult a rendszer, de hogy értsétek, én ez vagyok: http://blog.hu/user/<azonosítód>), és ez eléggé megalázó nekem, mert olyan, mintha a 10 millió magyar közül én lennék a <azonosítód> legjobb blogger, pedig a.) már rég nem vagyunk 10 millióan, b.) sokan nem is tudnak írni.
Nem arról van szó, hogy sziporkázó kommentjeimmel, briliáns posztjaimmal ne tudnék hírnevet szerezni magamnak, de minek, amikor van egy sokkal egyszerűbb és kényelmesebb megoldás: új azonosítót kérek tőletek. Ti meg adtok. Hogy én egyszerűen megjegyezzem az azonosítót, és nektek ne kelljen sokat gépelni, azt javaslom, hogy az első szabad számot adjátok nekem, az egyest. Nincs felhasználó ehhez az ID-hez kötve – bár ha lenne, akkor se hiszem, hogy megérdemelné –, szóval nincs akadálya annak, hogy megkaphassam.
Ti is jól jártok, és én is: saját indokaimat most nem említem itt meg, de nektek azért lesz jó, mert nem marad felhasználatlanul egy szám se, azaz nem pazaroltok el egyetlen azonosítót ebben a válságos világban. Produktivitás, takarékosság!
Ha ki kell lépnem a dologhoz, szóljatok, együttműködő típus vagyok. Előre is köszi a segítséget!
 
Üdv,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Ha valami mondvacsinált kifogással elutasítanak, ne hagyd magad, eszkalálj Uj Péterhez. Ez az azonosító jár neked!

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr482690962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása