Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

1. Kategorizálás

Kategória: Szerelmes
Alkategória: Hamis
Stílus: Behódoló
Célcsoport: Az imádott művésznő ismeretlen hódolója
2. Felhasználási javaslat
Magányos, öregedő, szegény és csúnya nő vagy, tele keserűséggel és szomorúsággal, mert az élet igazságtalan. Amíg te kevés pénzért takarítasz egész nap, addig a munkaadó gazdád, a gyönyörű Művésznő rengeteg szerelmes levelet kap, ismert és ismeretlen emberektől egyaránt. A leveleket többnyire el sem olvassa, a szemétben végzik, de te egy szép napon az egyik kidobott levelet elolvasod, és ördögi terv ébred az agyadban.
Az ördögi terved kivitelezésében segítünk, mert a Levéltárnak mindenre van megoldása.
3. A levél
Kedves Uram,
 
Amióta levelét megkaptam, le sem tudom hunyni a szememet, csak Magára gondolok és az esélyre, amit felkínált nekem. Mert minden pontosan úgy van, ahogy Ön írta: magányos vagyok, mivel az átlagos emberek elképzelhetetlennek tartják, hogy én észrevehetem őket, vagy akár partnerként tekinthetek rájuk.
Egy igazi férfi azonban nem ijed meg a szépségemtől, hanem kezdeményez, pontosan úgy, ahogy Ön tette. Boldog vagyok, hogy végre találtam valakit, akivel az életemet összeköthetném. Ön bemutatkozó randevút kért tőlem, egy órácskát csupán, de levele alapján ez nem szükséges, lépjünk rögtön tovább.
Egy ismeretlen embernek soha be nem vallanám, de Neked (drágám, nem tudom folytatni a magázódást, olyan, mintha ezer éve ismernélek) bevallom, hogy a magányban a legkínosabb a jó szex hiánya. Viszont a jó szex érdekében nem vagyok hajlandó kipróbálni sok rossz szeretőt, nekem a tökéletes kell rögtön. Érzem, hogy Te tökéletes szerető lehetsz, de sok csalódás ért már, ezért ha megengeded, javaslok egy olyan módszert, amivel mindketten jól járhatunk.
Van egy kedves barátnőm, érett és tapasztalt, vele kellene egy intim órát eltöltened, teljesíteni minden kívánságát. A mi ízlésünk a férfiak terén tökéletesen megegyezik, ezért ha ő azt mondja, hogy szexuális téren is olyan kiváló vagy, mint a szellemi síkon (ez a leveledből egyértelműen bebizonyosodott), akkor azonnal összeköltözöm Veled, és elkezdődik a halálig tartó boldogság.
Az aktust nálam ejtsétek meg, a legjobb lenne, ha <dátum, amikor a Művésznő garantáltan nincs otthon> jönnél. Egy apróságot kérek még, ez a barátnőm kis perverziója: egy komolyabb összeget adj át neki a belépéskor (100 ezer forintra gondolok), mert szereti, ha felső kategóriás örömlánynak tartják. A pénzt természetesen én másnap visszaadom neked, csak az örömének a fokozásához kell.
Várlak, ezért ne késlekedj az előrandival, és ott légy gáláns és kitartó!
 
Csókollak,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Tényleg ördögi a terved, mi pedig örülünk, hogy volt ehhez a Levéltárban egy pontosan passzoló levél. A terved beválik, az ismeretlen hódoló a 100 ezer forintot átadja neked, kényeztet és kielégít, ehhez csak el kell játszanod a gazdád barátnőjét. A pénzt megtarthatod, ha netán veszi a bátorságot az idióta, hogy visszakéri, te mindent letagadsz, a Művésznő pedig felháborodottan fogja kidobatni a testőrével. Gratulálunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr441655417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.13. 16:55:16

Bár felmerül azért ilyenkor az is, hogy sanszos a kirúgás nem? :) Véletlenül, ilyet hazudva csak nem próbálkozik senki.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.13. 17:11:03

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Ezt most nem fogom, ki rúg ki kicsodát? Ha Művésznő lennék, és valaki ilyet mondana nekem, én a takarítónőmnek hinnék, az biztos.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.13. 20:24:55

@Levéltáros: De ha művésznő lennél, és belekeveredne egy ilyenbe alkalmazottad, csak elgondolkodnál, hogy talán valami nem stimmel.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.13. 20:50:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Naiva lennék, ráadásul totál buta, eszembe sem jutna, hogy nem stimmel valami :)
süti beállítások módosítása