1. Kategorizálás

Kategória: Hivatalos
Alkategória: Esemény
Stílus: Elegáns
Célcsoport: APEH
2. Felhasználási javaslat
Gyakran megyünk a Levéltár APEH-os leveleknek fenntartott szárnyába (ez a legnagyobb épületrészünk egyébként), mert látjuk az elemi igényeteket ezekre a levelekre. A legnépszerűbb keresőkifejezések, amikkel a Levéltárra találtok, a következők: APEH + feljelentés, APEH + névtelen + feljelentés, APEH + zöld + szám + feljelentés. Az olvasó szent, ezért most is egy APEH-hoz tartozó levelet teszünk közzé, de a fair play jegyében most nem a feljelentőnek, hanem a sikeres adócsalóknak segítünk.
Akkor használhatod ezt a levelet, ha már minden bőrt lehúztál az APEH-ról, és elegánsan visszavonulsz valahol külföldön, élvezve a jól megérdemelt pihenést. Kis fricska ez, egy utolsó touché, persze névtelenül, mert ki tudja, hogy alakulnak a kiadatási egyezmények.
3. A levél
Tisztelt APEH!
 
Köszönöm, hogy tisztes jövedelmet biztosítottak számomra az elmúlt tíz évben a bonyolult adórendszer alkalmazásával, a sok kiskapu és adó-visszatérítési lehetőséggel, és nem utolsósorban a precíz ÁFA visszautalási mechanizmusukkal. Ez a szépen felépített rendszer számomra jobb volt, mint az aranytojást tojó tyúk. Elég volt néhány céget beindítanom, körbeszámláznom, és máris jött az ÁFA visszafelé, mint a parancsolat. Alapítványokat létrehozva még a személyi jövedelemadóm egy részét is sikerült visszaigényelnem, ez persze csak borravalónak volt elég, de mit csináljak, a szakmám a hobbim is egyben.
Nem vagyok telhetetlen, most visszavonulok, mert megvan minden, ami kell.
A tegnapi nap volt az utolsó munkával töltött napom, még pár millió hamis ÁFA visszaigénylést elintéztem, felvettem az utolsó jogosulatlan személyi jövedelemadó-visszatérítésemet, és eladtam a kiürített és milliárdos adótartozást felhalmozó cégeimet néhány hajléktalannak. Végeztem, mostantól a pihenés következik.
Önöket mindössze tájékoztatni szeretném arról, hogy ne keressenek, mert nem leszek elérhető a következő 5+1 évben, amíg a csalásaim el nem évülnek. A sok pénz, amihez az Önök segítségével jutottam, lehetővé teszi, hogy az egyik exkluzív adóparadicsomba vonuljak vissza, ahol is végre tisztességes adófizető állampolgárrá válok. Képzelhetik, mennyire izgulok, még sosem fizettem adót, mindig csak visszaigényeltem. Nem nehéz, ugye?
Egy utolsó üzletet még ajánlok Önöknek. Van egy olyan trükköm, amit én találtam ki, soha senki nem alkalmazta rajtam kívül, és még Önöknek sem szúrt szemet, egy igazi felderítetlen adócsalás. Eladó az információ, szigorúan adómentesen persze, mert már nem dolgozom, és így nem is fizetek adót. Majd én jelentkezem a válaszukért.
 
Üdvözlettel:
                Egy adócsaló
4. A levél hatása
Érezhetően szigorúbbak lesznek az adóellenőrök a következő hónapokban, ez a levél felpiszkálja a büszkeségüket. Ez jó hatással lesz az állami vagyonra, gömbölyödni fog a kincstári malacpersely, ami nagyszerű hír, hiszen így többet lehet lopni más módszerekkel. De erről majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr971732188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása