Én még a PDP-n tanultam a számítástechnikát, a newsreaderrel keltem-feküdtem, elhiheted, hogy tudok építkezni a tapasztalataimból, és látok az informatikai pályán, érzem a trendeket.
1. Kategorizálás
Kategória: Baráti
Alkategória: Ismeretlen
Stílus: Tapasztalt
Célcsoport: Nagyképű hülyegyerek
2. Felhasználási javaslat
Öreg róka vagy a netes világban, még akkor kezdted, amikor a gopher újdonságnak számított; az ftp volt az egyetlen fájlcserélő és a hírcsoport volt a kifogyhatatlan információforrás. Kicsit le is ragadtál itt, a trendeket nem követet, az iwiwre is csak egyszer néztél be, ott is hagytad. A te keresőd az AltaVista, nem a Google, a közösségépítést a BBS-en gyakorlod, és amióta megszűnt az iNteRNeTTo, már a netes portálokat sem olvasod.
Most mégis kicsit ideges lettél, mert a hálón öregesen szörfözgetve ráakadtál egy oldalra, ahol a te kedvenc netes eszközeidet úgy tünteti fel valami nagyképű hülyegyerek, mintha azok idejétmúlt, vagy nem is evilági dolgok lennének, a használójuk (te) pedig mutogatni való őslény.
Válaszolj keményen, mi adjuk a levelet, te csak faxold el nekünk!
3. A levél
Kedves ismeretlen barátom!
 
Megdöbbenve olvastam az ún. internetes naplód (blogod) egyik bejegyzését, ide is másolom a hivatkozást hozzá (linket):
Az AltaVista idejétmúlt volna? Kis barátom, én ezen a nagyszerű keresőn keresztül jutottam el hozzád, elég volt a levéltár+egy+jobb+világ keresési feltételeket beírni az altavistába, és máris kijött az oldalad az első helyen. Vagy az iNteRNeTTo temetése: igaz, hogy tényleg megszűnt, de soha nem volt nála jobb lap, azóta sem olvasok mást, szerencsére sikerült lementenem a merevlemezemre (harddisk).
Egy szó mint száz, szerintem kicsit el vagy tévedve, de én veled ellentétben nem nagyképűen, hanem barátságosan szólok: vedd figyelembe, hogy mások talán máshogy viselkednek, nem mindenkinek az tetszik, ami neked. Én még a PDP-n tanultam a számítástechnikát, a newsreaderrel keltem-feküdtem, elhiheted, hogy tudok építkezni a tapasztalataimból, és látok az informatikai pályán, érzem a trendeket.
Ha adhatok egy tanácsot: szép és jó dolog ez a blogolás, de talán hasznosan is tölthetnéd az időt, pl. a BBS-ek népszerűsítésével, mert mára kicsit visszaesett a használata ennek az egykor népszerű szoftver- és véleménycserélő platformnak.
Őszinte barátsággal kívánok neked sok sikert az internet nagyszerű világában, és ha egyszer találkozol egy fiatal suhanccal, aki a blogolást öreges és maradi tevékenységnek tartja, vedd elő ezt a levelet, és mondd a tükörbe: Igaza volt az Öregnek!
 
Üdvözlettel:
<Aláírás>
4. A levél hatása
Leveledet olvasatlanul dobjuk a kukába, hatása nincs. Öreg, legyél te is a Levéltár rajongója a Facebookon, jobb mint az ftp meg a telnet!

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr172008727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása