Nagyszerű nyereményjátékotokat elolvasva hatalmas elánnal láttam a munkához, hiszen ez a professzionálisan felépített akció pontosan megfelelt minden általam preferált követelménynek.
1. Kategorizálás
Kategória: Reklám
Alkategória: Reklamáció
Stílus: Sértődött
Célcsoport: blog.hu
2. Felhasználási javaslat
Ezt a levelet olyankor érdemes elküldeni, amikor egy nagynevű blogszolgáltató meghirdet egy reklámjátékot a bloggerei számára, aztán a határidőket nem tartják be, a játékosokat nem értesítik, a meghirdetett nyeremény meg a múltba vész.
Mifelénk ez nem szokás, de hátha valaki belefut egy ilyenbe.
3. A levél
Drága Blogszolgáltatóm!
 
Nagyszerű nyereményjátékotokat elolvasva hatalmas elánnal láttam a munkához, hiszen ez a professzionálisan felépített akció pontosan megfelelt minden általam preferált követelménynek:
  • Valószínűleg kevesen indulnak rajta, hiszen írni is kell, nemcsak kirakni valami reklámdobozt;
  • Valószínűleg kevesen indulnak rajta, hiszen a legutóbbi nagyszerű játékotok csak pár hete volt, és ezeket mindenki unja;
  • A nyeremény rendkívül értékes;
  • Közel a határidő, nem kell sokat várni az eredményhirdetésre.
Azzal az egy problémával nem számoltam, hogy beleszartok az egészbe. Sok nevezett poszt nem került ki a kinetikus blogra, a zsűri nem értékelt, a szolgáltató nem hirdetett eredményt, a meghirdetett nyereményhétvége pedig elmúlt.
Mindez nem okozott volna különösebb problémát, ha nem hiszek a játék tisztaságában. De én hittem, és azt is tudtam, hogy nagyszerű posztommal csak nyerhetek, ergó hétvégére lesz szállásom és autóm (a nyeremény), a sajátomat felszámolhatom erre az időre. Most tehát itt állok szállás és autó nélkül, és ennek csak és kizárólag ti vagytok az oka. Ha válaszoltok, akkor kíméljetek meg a „ne igyak előre a medve bőrére” típusú általánosságoktól, én se bombázlak benneteket azzal, hogy „ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó”.
Összefoglalva: várom a kompenzációs ajánlatotokat, hiszen az ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó.
 
Üdv,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Kapsz egy szellemes választ, hogy minek ittál előre a medve bőrére. Sajnos még ezt is neked kellett kitalálni, nincs ezekben semmi munkakedv. Nyaralnak a Forddal.

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr342184672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.07.30. 18:18:44

Nyertem egy válltáskát. Innentől kezdve 1.) profi blogger vagyok 2.) megvett az a drága Index.

Uj Péter, köszönöm, és bízok a további gyümölcsöző együttműködésünkben, pl. a reklámbevételek megosztásában.
süti beállítások módosítása