Nos, ezzel meg is volnánk, jöhet az ötlet a hasznosításra. Persze a legjobbakat már elsütötted, nekem is rögtön a romkocsma, földalatti sétány, csatorna gondolákkal vagy hadronütköztető jutott az eszembe, de aztán megerőltettem magam, és még ezeknél is jobbat találtam ki.
1. Kategorizálás
Kategória: Közösségi
Alkategória: Tudományos
Stílus: Jópofizó
Célcsoport: Tenczer Gábor (Index)
2. Felhasználási javaslat
Az Index (drága blogszolgáltatónk) a minap egy „érdekes” cikket tett közzé a négyes metróról, a végén pedig felhívták a jónépet egy kis ötletelésre:
Mi legyen az üres alagútban?
Az Index előreszaladva most egy kissé, olvasói ötletpályázatot ír ki az esetre, ha mégis az a helyzet állna elő, hogy két évig üresen, metrókocsik nélkül tátong a 4-es metró alagútja. Írja meg erre a címre, mit látna szívesen a csőben, az állomásokon: romkocsmát, föld alatti sétányt, esetleg csatornát gondolákkal, vagy kis hadronütköztetőt. A legjobb javaslatokat összefoglaljuk és közzétesszük.
Ha be akarsz kerülni az országos médiába, itt a levelünk hozzá.
3. A levél
Kedves Gábor,
 
Az augusztus 3-i cikked végén (Két évig lehet egy üres metróalagutunk) megfogalmaztál egy felhívást, miszerint mi, olvasók adjunk ötleteket az üres alagutak hasznosítására. Örömmel teszek eleget a kérésnek, azonban a javaslatom előtt egy enyhe kritikát megfogalmaznék a felhívásoddal szemben, és remélem, hogy emiatt nem sértődsz meg és dobod félre a levelemet felbőszülten.
„A legjobb javaslatokat összefoglaljuk…”, írod, de milyen szempont szerint értékeltek, és egyáltalán kicsodák? Nyílt ötletpályázat esetén minimum a zsűri tagjait illik nevesíteni, és az elbírálási szempontokat közzétenni. Jóindulatúan feltételezem, hogy nincs kész koncepciód, ezért segítek: a zsűri elnökségét vállalom – ezzel megspórolhatunk sok időigényes szavazást, hiszen a saját munkám lesz a legjobb –, és így értékelem a pályázatokat: 1.) társadalmi hasznosság, 2.) Index-konform szórakoztatás.
Nos, ezzel meg is volnánk, jöhet az ötlet a hasznosításra. Persze a legjobbakat már elsütötted, nekem is rögtön a romkocsma, földalatti sétány, csatorna gondolákkal vagy hadronütköztető jutott az eszembe, de aztán megerőltettem magam, és még ezeknél is jobbat találtam ki.
Speciális Szórakoztató Központ A Földfelszínen Megszüntetett Szórakoztatások Pótlására
Már a neve is tekintélyes, lássuk most a funkciókat!
  1. Red Bull Air Race: a budapesti futamot törölték, mondván, hogy sok embert zavar a nagy zaj. Repülhetnek a repülők az alagútban, onnan nem fog kihallatszani semmi sem. Az egész verseny arról szól, hogy egy kijelölt, szűk pályán kell lehetőleg hibamentesen repülniük a repülőknek. A szűk pálya adott, a hibamentes repülésre pedig a betonfalak közelsége motiválja a versenyzőket. A nézettséget megemeli a rendkívüli helyszín és a nagy kockázat. A társadalmi hasznosságot nem is kell hangsúlyoznom, ömlenek majd a turisták, nő az ország idegenforgalmi bevétele, ugyanakkor azokat, akiket nem érdekel a verseny, nem zavarja a földalatti futam.
  2. Augusztus 20-i tűzijáték: mindnyájan emlékszünk a 2006-os katasztrófára, négy halálos áldozatot követelt a nem megfelelően kezelt vihar. Fedett helyen ez nem történhetett volna meg, és a hosszú metróalagút pont olyan hely, ahol sok ember elfér, és nem zavarja őket az eső meg a szél. Legyen az augusztus 20-i tűzijáték helyszíne a metróalagút! Mivel ott lent nagyon sötét van, nem kell hatalmas petárdákat robbantgatni a nagy művészi hatás eléréséhez, csillagszórókkal is megvalósítható az ünnep, világítanak rendesen. Olcsó és biztonságos.
  3. Biztosított felvonulási útvonal: számtalan olyan rendezvény van Budapesten, amikor a felvonulók és az ellentüntetők összecsapnának, ezt csak a nagy erőkkel kivonuló karhatalom tudja megakadályozni. Az alagút szeparál, nincs az az ellentüntető, aki át tudná törni a földkérget, hogy a lent zajló tüntetést megzavarja. Ismét csak biztonságosabbá és olcsóbbá válik az élet, hála az alagútnak.
Egyelőre ennyi, de a Szórakoztatóközpontnak még sokféle hasznosítása lehetséges, használjuk ki közösen ezt a nagyszerű lehetőséget!
 
Üdv,
<Aláírás>
4. A levél hatása
Kapsz egy állásajánlatot a BKV marketingosztályától.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leveltar.blog.hu/api/trackback/id/tr732196039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.07. 00:19:03

Figyelmes olvasók megtalálhatják a Levéltár ötleteit az Indexen:

index.hu/belfold/budapest/2010/08/06/biciklis_szupersztrada_a_metroalagutban/

Méltánytalanul mellőzötten, sajnos (biciGlis lobbi nyomul). Majd indítunk egy Index-ellenes kampányt bosszúból.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.08.09. 15:59:57

Ad 4-es pont (tüntetés-ellentüntetés): Alagutak, aluljárók és a nagy tömeg elég szerencsétlenül viszonyulnak egymáshoz. Lásd Bochum és a Love Parade.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.09. 16:46:19

@Haynau:

Van némi igazságod, talán ki kellene bővíteni az alagutakat előtte. És semmiképpen nem összeengedni két tüntetést.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.08.10. 07:36:42

Őszinte csodálatom Gedeon. Lassan de biztosan közeledsz a 200. leveled felé és izzadságszagnak, erőlködésnek nyoma sincs, sőt egyre jobb. Még a Kigondoltamon is remekelsz, mi a következő lépés? Talán az, hogy az újraéledő Esti Kornél blogot is színvonalasabbá tedd! :)
Ment is a levél.

leginkább tejből 2010.08.10. 15:12:21

mőőőhehe...

tényleg egyre jobbak a levelek, azt hiszem a ford volt a csúcs

leginkább tejből 2010.08.10. 15:13:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

nézze meg az ember, ellopod a blogkisgömböc technikát!

hát ezért tart itt ez az ország!!!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.10. 15:49:52

@leginkább tejből:

Ilyen nagyszerű gépjárműről írni önmagában is élvezetes, hát még válltáskáért!
süti beállítások módosítása